@font-face { font-family: myFont; src: url('time new roman.ttf'), url('time new roman.eot'); } دریافت مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای :: Media Literacy & Cyber Culture

Media Literacy & Cyber Culture

Towards Islamic Approach

Media Literacy & Cyber Culture

Towards Islamic Approach

Media Literacy & Cyber Culture


اولین کنفرانس سواد رسانه ای در ایران، در تاریخ 30 مهرماه 1393 در برج میلاد تهران برگزار گردید. این کنفرانس محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه‌ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور و موضوع اصلی آن، بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه‌ای است.اگرچه مباحث و مسائل دیگری نیز در این کنفرانس مورد بحث قرار گرفت اما هدف اصلی کنفرانس گرد هم آوردن محققان و مدرسان سواد رسانه‌ای در کشور، و ایجاد فرصتی برای محققان سواد رسانه‌ای در کشور برای انتقال تجارب و ارائه یافته‌های پژوهشی آن‌ها بوده است..

در فراخوان اولین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران، این رویداد به عنوان فرصت منحصر به فردی که می‌تواند سبب پُررنگ شدن نقش نهادهای مسئول در همگانی سازی آموزش سواد رسانه‌ای شود، یاد شده است. از دیگر اهداف کنفرانس می‌توان به بازآموزی مدرسان سواد رسانه‌ای و کمک به آن‌ها در جهت ایجاد خلاقیت در تدریس اشاره کرد.در این کنفرانس اساتیدی چون، سعیدرضا عاملی از دانشگاه تهران، سیندی شیب از کالج ابناکا نیویورک، سیدمحسن فاطمی از دانشگاه هاروارد و کریس سپری از کالج ابناکا نیویورک   یه سخنرانی پراختند.محورهای کنفرانس نیز شامل موارد زیر است:

1 . آموزش سواد رسانه‌ای: (بیم‌ها و امید‌ها، سواد رسانه‌ای و فن‌آوری‌های نو ظهور، سواد رسانه‌ای و پیشگیری از وقوع جرم، سواد رسانه‌ای و پدافند غیرعامل، سواد رسانه‌ای و توسعه آموزش‌های عمومی و سواد رسانه‌ای، اقتصاد رسانه‌ای و محتوای تاثیر پذیرفته از بازار)

2. سواد رسانه‌ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی (سواد رسانه‌ای و بنیان خانواده، سواد رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی).

3. سواد رسانه‌ای، رشد فردی و مسئولیت اجتماعی (سواد رسانه‌ای و تغییر الگوهای مالکیت رسانه، سواد رسانه‌ای و رسانه‌های ایران، سواد رسانه‌ای و تعلیم و تربیت، سواد رسانه‌ای و حفظ حریم خصوصی و سواد رسانه‌ای و منشور حقوق مصرف‌کننده رسانه).

فایل چکیده مقالات ارسال شده به این کنفرانس، از لینک زیر قابل دریافت است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی