@font-face { font-family: myFont; src: url('time new roman.ttf'), url('time new roman.eot'); } بایگانی خرداد ۱۳۹۴ :: Media Literacy & Cyber Culture

Media Literacy & Cyber Culture

Towards Islamic Approach

Media Literacy & Cyber Culture

Towards Islamic Approach

Media Literacy & Cyber Culture

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵خرداد

دعوت نامه

مراسم وداع با شهدای غواص

دوشنبه، دانشگاه تهران

از ساعت 18 الی 22

مکان : محل برگزاری نماز جمعه

شایان فخاری
۰۹خرداد

در این پست مروری خواهیم داشت بر نظریاتی که در ادبیات سواد رسانه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نظریات به بررسی تاثیرات رسانه ها بر مخاطبان و افراد می پردازد، که عبارتند از: نظریه برجسته سازی، یادگیری اجتماعی، کاشت، گلوله جادویی، استفاده و رضامندی و مارپیچ سکوت.

شایان فخاری
۰۳خرداد

میزگرد تخصصی «سواد اطلاعاتی؛ کاربردها، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی» در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با حضور استادان صاحب‌نظر برگزار می شود.

شایان فخاری
۰۱خرداد

 

در هنگام دیدن فیلم اگر انسان سواد رسانه ای داشته باشد، گاهی ممکن است به او بربخورد که مثلا شاید همه چیز صحنه‌پردازی شده است که من را تغییر دهد. اما اگر هشیاری وجود نداشته باشد، در حقیقت یک سلطه خاموش برای فرد ایجاد می‌شود.

شایان فخاری
۰۱خرداد


امروزه تعداد رسانه ها به شدت زیاد شده است. فراوانی و تعداد کثیر این مجراهای اطلاع رسانی و خبر پراکنی این ذهنیت را ایجاد می کند که مالکیت و تنوع دیدگاه ها بسیار متنوع و گوناگون شده و لذا دیگر تک صدایی و انحصار گرایی در عرصه رسانه ها به پایان رسیده است. اما باگدیکیان در کتاب « انحصار نوین رسانه ای » می کوشد تا نشان دهد چگونه با وجود این حجم عظیم رسانه ها مالکیت رسانه ای در دست تعداد معدودی است.

شایان فخاری